The Syndicate


Dupa cum stiti deja, am primit un exemplar de la autoare pentru recenzie si unul pentru concurs. Concursul s-a terminat deja, imi pare rau ca nu v-ati inscris mai multi, nici nu stiti ce ati ratat! A fost o carte placuta, buna de citit pe timp de toamna. Pentru ca a fost o carte mai diferita, o sa structurez recenzia in doua parti, una privind desfasurarea actiunii, iar cealalta privind observatiile pe care le am de facut si parerile mele. Recenzia contine mai mult sau mai putin spoilere! Depinde de voi daca vreti sa cititi sau nu, insa eu cred ca nu aveti mare lucru de pierdut. Cartea se bazeaza in principal pe evolutia protagonistului, aceasta a fost prima parere pe care mi-a lasat-o. Vasile Petrescu, un baiat care datorita provocarilor de care a avut parte se transforma pana in final intr-un barbat matur, puternic si curajos, nu si-a tradat niciodata prietenii, fratii si nici conducatorul. Dar cel mai important, nu si-a tradat niciodata grupul, numit Sindicat. Ce este si ce reprezinta acest grup? O reuniune de oameni cu descendete mai mult sau mai putin romane care lupta impreuna pentru a obtine o lume mai buna. De ce, pentru ca umanitatea a fost infectata cu un virus, transformand populatia in Hibrizi. Membrii acestui grup nu fac decat sa scape de cat mai multi Hibrizi cu putinta. "We have to make the decision in time, we have to mark it, put it in the envelope, stick a stamp on it, and mail it back. We can’t just decide, but then let the deadline pass, because if we do, it’s like we never made the decision to begin with". 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu